دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

۳۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خودروهای «ام وی ام» جزو محصولاتی است که شرکت «مدیران خودرو» از لحاظ فروش و ارائه خدمات پس از فروش آن ها را پشتیبانی می کند .

در سال 1383 بود که یک شرکتی تحت عنوان سهامی خاص با نام «مدیران خودرو» تاسیس گردید . این شرکت به منظور فروش و ارائه نمودن خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی تاسیس شد .

کمپانی «مدیران خودرو» با اقداماتی که صورت داد در پی به وجود آوردن زمینه های مناسب جهت ارائه نمودن خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان بوده است تا رضایت آن ها را جلب نماید .

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودرویایرانی است، که از سال ۱۳۸۱۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز نمود. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت کرمان خودرو می‌باشد.

این شرکت، مونتاژکنندۀ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد. محصولات این شرکت عبارتند از خودروی ام‌وی‌ام s۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۳۳(تیگو ۳)، تیگو ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵.چرى آریزو ٥  ام‌وی‌ام ۳۱۵۵ و ایکس ۳۳۳ از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند.

منبع : ام وی ام 

  • modir
  • ۰
  • ۰

خودروی «لیفان» محصول شرکت خودروسازی «کرمان خودرو» است .

کمپانی «کرمان خودرو» با هدف آنکه همه محصولات و خدمات پس از فروش محصولاتش را در دسترس عموم مردم قرار دهد به ایجاد نمایندگی هایی در سراسر کشور اقدام نموده است .

قرار دادن نمایندگی در شهرها و استان ها مختلف سبب می گردد که مشتریان راحتتر و همچنین سریع تر به محصولات این کمپانی دست پیدا نمایند .

پس در نهایت باید گفت که این اقدام «کرمان خودرو» نهایتا به جلب رضایت مشتریان می انجامد .

در زیر به چند نمونه از نمایندگی های این کمپانی در تهران اشاره خواهیم کرد :

 

منبع : لیفان

  • modir
  • ۰
  • ۰

شرکت «پارس خودرو» که خود زیر گروه کمپانی بزرگ «سایپا» که یکی از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی در در کشورمان است اطلاعیه ای را منتشر نموده است که بر اساس آن شرایط فروش خودروهای خود را که برای دی ماه سال ۱۳۹۵ بوده است را اعلام نموده .

شرکت «پارس خودرو» محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش خود به مشتریان به صورت شرایطی عرضه می نماید .

این شرکت اعلام داشته است که در زمانی که ثبت نام صورت می گیرد قیمت خودروها بر اساس همان قیمت روز است و بقیه قیمت را بر اساس قیمتی که در زمان تحویل دارد تعیین می کنند .

شرکت «پارس خودرو» در این طرح خود به مشتریان هشدار داده است که در زمان ثبت نام در انتخاب رنگ دقت به عمل آورند چراکه امکان تغییر دادن رنگ پس از ثبت نام وجود ندارد.

در پیش فروش های اعتباری در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبار سنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطای تسهیلات به متقاضی خودداری خواهد شد و مشتری می بایست نسبت به تکمیل مابه التفاوت به صورت نقدی اقدام نماید.

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

شرایط فروش محصولات شرکت پارس خودرو - دی ماه 95

 منبع : پارس خودرو

  • modir
  • ۰
  • ۰
خودروی «سمند» که محصول شرکت «ایران خودرو» است از امکاناتی که این شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد برخوردار است.
برای کلیه محصولات شرکت «ایران خودرو» یک امکان ویژه در نظر گرفته شده است .
در کشور ما به طور سالیانه 800.000 تصادف رانندگی اتفاق می افتد که از این تعداد تصادف ممکن است برای هر یک از شماهام نیز حادثه روی داده باشد.
حال ممکن است برای آن هایی که حادثه به وجود آمده است و یا هراس از به وجود آمدن حادثه را دارند این سوال پیش آید که آیا راهی وجود دارد که حادثه ها را جبران نماید ؟
اگر سوار یکی از محصولات «ایران‏ خودرو» هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این مطلب را بخوانید. امدادخودروایران شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‏ خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه‏ ای اندیشیده است: خدمتی به نام کارت طلایی
کارت طلایی؟! چی هست؟
هدف امدادخودرو ایران این است که تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویس‏های دوره‏ای خودرویتان را داشته باشید و نه دل نگران حادثه‏ ها و تصادفات پیش ‏بینی نشده باشید.
به همین منظور این شرکت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را تحت عنوان کارت طلایی و سرویس‏ های امدادی را به صورت طبقه‏ بندی شده از سال 1380 به تعداد محدودی از خودروهای تولیدی شرکت ایران‏ خودرو ارائه کرد و پس از استقبال این خدمات کارت طلایی در سطح تمامی خودروهای تولیدی ایران‏ خودرو این خدمات قابل ارائه شد.
از مهم ترین خدمات کارت طلایی می‏ توان به جبران خسارت ناشی از حوادث، سرقت کلی و جزئی، سرویس های امدادی و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه‏ اندازی در محل) در تمامی شهرها و جاده ‏های کشور، راه ‏اندازی تلفنی و مشاوره فنی، ارائه سرویس های ادواری و نگهداری براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره کرد.
منبع : سمند
  • modir
  • ۰
  • ۰

در حقیقت شرکت نگین خودرو که نماینده رسمی کمپانی «رنو» فرانسه در ایران است اهدافی را دنبال می کند که در نهایت به خدمت رسانی به مشتریان کمپانی «رنو» ختم می کردد .

در واقع هدف شرکت مذکور بهبود بخشیدن به کیفیت خدمات پس از فروش محصولات «رنو» و همچنین طراحی و ارائه نمودن خدمات پس از فروش این شرکت است .

علاوه بر مطالب بیان شده در بالا باید این نکته را هم در اینجا بیان داشت که یکی دیگر از اهدافی که کمپانی نگین خودرو دنبال می کند این است که آخرین و جدید ترین محصولات شرکت «رنو» را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد .

شرکت نگین خودرو محصولات جدید «رنو» را همراه با جدید ترین ارزیابی های روز اروپا در اختیار مشتریان قرار می دهد .

این شرکت قصد داردتا در اندک زمان ممکن بتواند با برترین های واردات و خدمات صنعت خودرو رقابت مناسبی داشته باشد.

بگونه ای که بر اساس برنامه دوره‌ای، شبکه نمایندگان خود را در بخش های مختلف اعم از آموزش فنی و اطلاعات بازاریابی، استاندارد های بین المللی رنو فرانسه و استاندارد های مصوب وزارت صنعت،‌ معدن‌ و‌ تجارت مورد پایش و ارزیابی قرار داده و همواره بدنبال ارتقاء و بهبود آن می باشد .

معرفی شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران :

 تنها پانزده سال پس از اختراع خودرو برای اولین بار مظفرالدین شاه قاجار، در مرداد ماه  ۱۲۷۹ هجری شمسی (۱۹۰۰ م) دو دستگاه رنوی فرانسوی مدل ۱۸۹۰  را خرید و به ایران آورد و برای نخستین بار اتومبیل وارد ایران شد. مردم به آن پدیده عجیب و غریب نوظهور «کالسکه دودی» یا «ارابه آتشین» می‌گفتند.

 از آن زمان تا کنون شرکت رنوی فرانسه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده خودرو در جهان گردید.

تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی رنو است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال ۱۳۸۷ تأسیس شود.

منبع : رنو 

  • modir
  • ۰
  • ۰

در سال 1393 بود که برای فروش اتومبیل های  اطلس خودرو که نماینده شرکت «کیاموتورز» است و همچنین ارائه خدمات پس از فروش برای این خودروها عاملیت مجاز 313 اطلس خودرو تشکیل گردید .

عاملیت مجاز 313 اطلس خودرو در راستای به انجام رساندن وظایف و مسئولیت های خود در کنار آنکه نسبت به حفظ محیط زیست متعهد است و همچنین نسبت به صیانت انسان ها متعهد است سعی دارد تا خدماتی با کیفیت مناسب و بالا ارائه نماید .

این شرکت برآن است تا خدماتی را که ارائه می دهد در جهت نیازهایی که مشتریان دارند به انجام برساند .

این کمپانی رضایت مشتریان را با ارائه خدمات مورد نظر ایشان جلب نموده و مشتریان راضی خود را به مشتریانی وفادار تبدیل نماید.

کیا موتورز (به کره‌ای: 기아자동차) شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای ازهیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.[۳]

کیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹۹٪ درصد از سهام کیا موتورز،  بزرگترین سهام‌دار آن به‌شمار می‌آید.

تاریخچه

شرکت کیا موتورز به‌عنوﺍن قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کرهﺍی، در سال ۱۹۴۴ با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، شروع به کار نمود. در سال ۱۹۵۲، ﺍین شرکت نام خود رﺍ ﺍز «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر دﺍد و چندی بعد شروع به ساختموتورسیکلت، کامیون و خودروی سوﺍری کرد.در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی ﺍز مدل‌های مزدا مانندمزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی (جهت صادرات) نمود. ﺍین مدل‌ها همچنین شامل کیا پرﺍید (بر مبنای مدل مزدﺍ ۱۲۱۱) و کیا ﺁوﻻ بودند، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رفت.

کیا موتورز که در سال ۱۹۸۶ تنها ۲۶ دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال ۱۹۸۷ در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به ۹۵٫۰۰۰ دستگاه افزایش داد. در سال ۱۹۹۲، کیا موتورز آمریکا، درایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. ﺍولین خودروی دﺍرﺍی برند کیا، در ﺍیاﻻت متحده ﺍز طریق ۴ شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه ۱۹۹۴۴ به‌فروش رفت. ﺍز ﺁن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود رﺍ توسعه دﺍد. نمایندگی‌های فروش در سال ۱۹۹۴ مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و بعد ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، ﺍز طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.

با ﺍین حال، ورشکستگی شرکت کیا در سال ۱۹۹۷؛ که در جریان بحرﺍن مالی ﺁسیا رخ دﺍد، موجب گردید که ﺍین شرکت توسط دیگر شرکت خودروساز کرهﺍی، هیوندای موتور در سال ۱۹۹۸۸ ﺍز طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال ۱۹۸۶ بخشی ﺍز سهام ﺍین شرکت رﺍ خریدﺍری نموده بود، تصاحب گردد.

در سال ۱۹۹۸، شرکت کیا موتورز با مدیریت هیوندای موتور گروپ، شروع به صادرﺍت خودروی کیا منتور  نمود. این مدل از کیا رقیب مدل‌ها فورد ﺍسکورت و اپل ﺁسترﺍ در بازار اروپا بود، که به جهت قیمت پائین، فروش نسبتأ خوبی در اروپا داشت. سپس در اواسط دهه ۱۹۹۰ مدل هاچ‌بک منتور، با نام کیا شوما عرضه شد. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال ۱۹۹۹۹ صورت گرفت، کیا منتور رﺍ همچنان در رده سدان نگاه دﺍشت.

کیا به بازﺍر خودروهای خانوﺍدگی، تا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، وﺍرد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدﺍن بود، در سال ۱۹۹۹ ﺍرﺍئه شد. ﺍین خودرو ﺍندﺍزه مشابهی بافورد موندئو دﺍشت، ﺍما در هنگام ارائه ﺁن به بازﺍر ﺍز نظر ﺍندﺍزه، کوچکتر فورد فوکوس بود. ﺍین خودرو دﺍرﺍی تزئینات دﺍخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح باﻻی تجهیزﺍت بود، ﺍما جذﺍبیت کمتری برﺍی بازارهای جهانی دﺍشت.

خودروی جانشین کیا برﺍی کردوس، یعنی کیا مجنتیس در سال ۲۰۰۱ نتوﺍنست محبوبیت کیا کردوس رﺍ ﺍحیا کند. کیا در سال ۱۹۹۹ با خودروی کیا سدونا وارد بازﺍر خودروهای ام‌پی‌وی شد. در زمان ﺍرﺍئه ﺍین خودرو به بازﺍر، ﺍرزﺍن‌ترین خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای کلاس ام‌پی‌وی در بریتانیا شناخته شد.

ﺍین مدل‌ها تا سال ۲۰۰۴ که مدل کیا سرﺍتو به بازﺍر عرضه شد، به فروش رفت و همین ﺍمر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوﺍن یکی ﺍز خودروسازﺍن جدی، وﺍرد عرصه رقابت گردد. خودرویاس‌یووی کیا اسپورتیج در سرتاسر ﺍروپا عمومیت پیدﺍ کرد، ﺍما ﺍز سال ۲۰۰۲ بود که کیا فروش بیشتری رﺍ ﺍز طریق عرضه مدل کیا سورنتو در بازﺍر بدست ﺁورد.

منبع : کیاموتورز

  • modir
  • ۰
  • ۰

بنابر آماری که سایت خبری ممتاز نیوز ارائه نموده است قیمت های انواع خودروهای سواری «پراید» محصول شرکت «سایپا» به شرح ذیل گزارش شده است :

لازم به ذکر است که این آمار و ارقام در خصوص قیمت های انواع  «پراید» اخیرا به روز رسانی شده است و کاملا جدید و به روز  است .

در حقیقت تاریخ دقیق به روز رسانی قیمت های این خودرو در انواع مدل ها چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ اعلام شده است .

خودروی «پراید» به دلیل داشتن قیمتی پایین نسبت به سایر خودروها در کشورما از فروش بالایی برخوردار است .

حال در این قسمت از مقاله قیمت های خودروهای «پراید» را در انواع مدل هایش ذکر می نماییم :

 

مدل خودرو مشخصات

 

قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
سایپا پراید ۱۱۱ SE

 

۲۱,۱۸۶,۰۰۰ ۲۱,۳۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۱ SE

 

۲۰,۶۹۶,۰۰۰ ۲۰,۹۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۱ SE تنوع رنگ

 

۲۰,۹۵۶,۰۰۰ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۱ SE پایه گازسوز ۲۱,۸۵۰,۰۰۰

 

۲۲,۹۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۲ SE سفید ۲۰,۵۹۶,۰۰۰

 

۲۱,۱۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۲ SE تنوع رنگ

 

۲۱,۳۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۲ SE دوگانه

 

سایپا پراید ۱۴۱ SE سفید ۱۹,۴۹۶,۰۰۰

 

۱۹,۰۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۴۱ SE تنوع رنگ ۱۹,۸۸۰,۰۰۰

 

۱۹,۲۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ وانت SE ۱۸,۶۹۶,۰۰۰

 

۱۸,۳۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ وانت EX

 

منبع : پراید
  • modir
  • ۰
  • ۰

در تاریخ تیر ماه سال ۱۳۹۵ قراردادی میان دو شرکت «ایران خودرو» و «پژو» بسته شد که به موجب آن قرارداد یک کمپانی همکاری مشترک (JV) تشکیل گردیده است و هدف آن تولید نمودن و وارد کردن و همچنین توزیع نمودن خودروهای جدید شرکت «پژو» است .

در اوایل سال ۱۳۹۶ نخستین اتومبیل های تولید گردیده در سایت تهران به بازارها وارد خواهد شد .

برای شرکت ایکاپ نمایندگانی از میان نمایندگی های برگزیده شده از کمپانی «ایران خودرو» در فاز اول انتخاب شده است  .

قرار بر این است که فاز اول این گونه آغاز گردد : در تهران چند نمایندگی و همچنین در شهرهای بزرگ چند نمایندگی به وجود آید و همچنین در هر استان یک نمایندگی به وجود آید .

و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.

ھمکاری نمایندگی در سطوح ۱ ،۲ و ۳ به شرح زیر تعریف شده است:

نمایندگی سطح ۱ :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح ۲ :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام خدمات سرویس سریع
نمایندگی سطح ۳ :

فقط ثبت نام خودرو

ھمچنین با افزایش تولید، توسعه ی متناسب شبکه با افزایش تعداد نمایندگی ھا و از طریق ارزیابی قابلیت ھا و تحلیل نتایج حاصله خواھد بود و نمایندگی ھای دارای شرایط ھمکاری به شبکه موجود ملحق خواھند شد جھت ارایه سرویس متناسب با کیفیت و سطح تکنولوژی محصول و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نیاز به نیروی انسانی ماھر و دوره دیده، تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد، فضای مناسب جھت نمایش خودرو و … در نمایندگی است.

ھر نمایندگی که شرایط اولیه سطح ۱ و ۲ ھمکاری در زمان ارزیابی را احراز نماید و پس از پیاده سازی استانداردھا تحت نظارت کارشناسان شرکت ایران خودرو، به شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ خواھد پیوست. ارزیابی عملکرد در دوره ھای زمانی مشخص تکرار و بر اساس نتایج حاصله در سطح ھمکاری تجدید نظر خواھد شد.

برخی از موارد این ارزیابی ھا به شرح ذیل می باشد:

· پیاده سازی آخرین نمای استاندارد ایران خودرو

· نصب لوگوی پژو در نواحی تعیین شده

· استقرار سیستم یکپارچه خدمات و بازرگانی ایساکو

· تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به برند پژو

· تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد مانند اتاق رنگ، جک شاسی کش

· نیروی انسانی دوره دیده و ماھر

· تضمین سپاری به ایران خودرو و ایساکو مطابق ضوابط

برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان، کلیه فعالیت ھا در فروش و خدمات پس از فروش مطابقِ استانداردھای ابلاغی خواھد بود.

منبع : پژو

  • modir
  • ۰
  • ۰

بررسی سایپا یدک

در واقع کمپانی «سایپا» یدک وظیفه بررسی نمودن فعالیت های نمایندگی ها و ارزیابی کردن فعالیت های آن ها را بر عهده دارد «سایپا» یدک نمایندگی های شرکت «سایپا» را از لحاظ توسعه کمی و کیفی مدیریت می کند .

در تاریخ 26/12/70 بود که شرکت «سایپا» یدک تاسیس گشت .

«سایپا» یدک جهت ارائه نمودن خدمات پس از فروش محصولات کمپانی «سایپا» و همچنین به منظور تهیه نمودن قطعات یدکی خودروهای شرکت «سایپا» تاسیس گشته است .

شرکت بازرگانی «سایپا» یدک مسؤلیت خدمات پس از فروش محصولات «سایپا» را عهده دار می باشد تا از این طریق بتواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان ارزش افزوده بیشتری را برای محصولات «سایپا» ایجاد نمایند.

عرضه قطعات یدکی ، افزایش کمی و کیفی خدمات ، اجرای نظام آراستگی ، عرضه قطعات یدکی با برند سایپا ، استقرار کارشناسان فنی در نمایندگی ها مجاز و همچنین آموزش تعمیرکاران در شبکه گسترده خدمات پس از فروش در داخل و خارج از میهن اسلامی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است .

این شرکت با تاسیس شرکت امداد خودرو سایپا در سطح کشور از طریق شبکه گسترده نمایندگی های مجاز امنیت خاطر و آسایش را برای مشتریان فراهم کرده است .

این شرکت از طریق سیستم صدای مشتری و واحد نظر سنجی خود دیدگاه نسبت به نحوه عملکرد و برخورد عوامل مجاز ، برخورد پرسنل سایپا یدک ، نحوه ارائه خدمات ، کیفیت خودرو و کیفیت قطعات جویا شده از طریق واحد مشتریان هرگونه انتقاد و پیشنهاد مشتریان را دریافت کرده و مورد رسیدگی قرار می دهد .

سیستم گردش اطلاعات در شرکت مکانیزه شده ، به طوری که با پذیرش خودرو در نمایندگی مجاز ( در اقصی تقاط کشور ) اطلاعات مربوط به نقایص خودرو و نیاز به قطعات یدکی به واحد گارانتی یا بازرگانی شرکت منعکس می گردد و در راستای تامین خدمات محصولات صادراتی شرکت سایپا ، این شرکت از انعقاد قرارداد خدمات پس از فروش با خریداران خودرو و ارسال قطعات به آنها گام مهمی در ارائه خدمات پس از فروش مطلوب در خارج از کشور برداشته است .

منبع : سایپا

  • modir
  • ۰
  • ۰

کمپانی «ایران خودرو» به مناسبت نوروز سال ۱۳۹۵ شرایط فروش اقساطی برای خودروهایش در نظر گرفته است .

کمپانی «ایران خودرو» در حال حاضر آخرین شرایط فروش اقساطی و همچنین پیش فروش خودروهای خود را منتشر نموده است .

آغاز فروش قطعی محصولات کمپانی «ایران خودرو» از تاریخ یکم اسفند ماه تا زمانی که ظرفیت تکمیل گردد خواهد بود .

کمپانی «ایران خودرو» یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی در کشور ما است که مشتریان زیادی را به سوی خود جذب نموده است از این رو در این مقاله شرایط فروش اقساطی محصولات این کمپانی را آن گونه که خود شرکت اظهار داشته است آورده ایم :

 

 

برای مشاهده سایز اصلی، روی تصویر کلیک کنید.


منبع : ایران خودرو 

  • modir