دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی میزان کیفیت خودروها مانند : «تیبا» و «پراید» و … می پردازیم .

در ماه دی سال 1395 اطلاعاتی از میزان کیفیت اتومبیل ها اعم از خودروهای سواری و خودروهای سنگین توسط کمپانی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه شده است .

بنابر گزارش ارائه شده توسط خبر گزاری تسنیم :

به تعداد 89414 دستگاه اتومبیل به گزارش کمپانی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال 95 به مرحله تولید رسیده است .

از آن تعداد خودروهای تولیدی که در کشور ما به تولید رسیده است تنها 1 درصد مختص خودروهای سنگین بوده است و 99 درصد از آن ها مختص خودروهای سبک بوده است .

خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 41 مدل خودرو در گروه سبک و 10 مدل در گروه سنگین می باشد.

براساس این گزارش در رده پایین تر از 25 میلیون تومان خودروهای تیبا، تبیا 2، سایپا 131، 132، 111 وسایپا 131 پارس خودرو همچنان تک ستاره هستند.

در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون نیز تغییر خاصی در کیفیت محصولات نسبت به آذر ماه امسال به وجود نیامده است به نحوی که خودروهای تک ستاره همچنان همان کیفیت را در دی ماه دارند. فقط در رده قیمتی 50 تا 75 میلیون برلیانس h330 توانسته دو ستاره خود را به سه ستاره در بخش کیفیت افزایش دهد.

بخش سواری: خودروهای پژو 206 و نیومزدا 3 به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را در این  ماه به خود اختصاص دادند.

بخش وانت: در دی ماه سال 95 در این بخش خودروهای وانت نیسان دو گانه سوز و وانت مزدا دو کابین به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : تیبا 

  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی