دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

بنابر نوشتار سایت ایران کار 24  :

در سال 1394 ظاهرا به نظر می رسید که شرکت خودروسازی «لیفان» قصد داشته است حضوری پر رنگ در نمایشگاه شانگهای چین داشته باشد .

کمپانی خودروسازی «لیفان» آن گونه که سایت ایران کار 24 در سال 1394 گزارش کرده است قصد داشته است تا اتومبیل «لیفان X80» خود را که یک شاسی بلند بوده است را به نمایش بگذارد و از آن رونمایی به عمل آورد .

در همان سال 1394 به گزارش ایران کار 24 اتومبیل «لیفان X80» در میان همه محصولات این شرکت جدیدتر و مدرن ترین خودرو است که دارای طراحی خوب و زیبا هم بوده است .

 «لیفان X80» یک شاسی بلند با سایز بزرگ می باشد که برای ماقیسه می تواند آن را از نظر ابعاد با  «تویوتا پرادو» مقایسه کرد.

لیفان X80 بزرگترین خودرو طراحی شده توسط لیفان می باشد.

 از اطلاعات منتشر شده مشخص می باشد که لیفان برای پیشرانه این خودرو  دو مدل موتور ساخته شده توسط میتسوبیشی را پیش بینی کرده است.موتور اول چهار سیلندر 2.4 لیتری بوده که حداکثر قدرت خروجی آن 165 اسب بخار می باشد.موتور دوم یک موتور چهار سیلندر توربو شارژر دار با حجم موتور 2.0 لیتر بوده که حداکثر قدرت خروجی آن 200 اسب بخار می باشد.

این موتور ها سایقه طولانی در صنعت خودروی چین دارند.زیرا طراحی و تولید این موتور درشرکت هوا و فضای میتسوبیشی موتورز چین انجام شده است و تاکنون در بسیاری از کراس اوور ها و وانت های تولیدی در چین استفاد شده است.

شرکت لیفان عنوان کرده که X80 در سه ماه چهارم سال 2015 وارد  بازار چین خواهد شد.

قابل ذکر است شرکت لیفان دو کرراس اوور دیگر با نام های X70   و X40 را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد .البته این شرکت عنوان کرده این دو مدل بصورت مفهومی بوده و فعلا قصد تولید این خودروها را ندارد.

حال باید منتظر بود که  کرمان خودرو در نظر دارد که از بین شاسی بلند ها این خودرو ساز کدام یک را به  بازار کشورمان وارد کند.

منبع : لیفان 

  • ۹۶/۰۲/۱۹
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی