دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰
در سال ۱۳۹۵ فروش خودروهای کمپانی فرانسوی «رنو» به کشور ما ۳ برابر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بالا رفته است .
کمپانی فرانسوی «رنو» محصولات خود را در تعداد ۷٫۳۸۴ به کشور ما در سال ۱۳۹۵ به فروش رسانیده است که این تعداد فروش نشان دهنده داشتن رشد ۳ برابری در مقایسه با مدت زمان مشابه است .
بنابر گزارش بورس پرس :
در واقع به تعداد ۷ هزار و ۳۸۴ دستگاه از خودروهای شرکت «رنو» به بازارهای ما در پنج امین ماه سال ۲۰۱۶ که برابر است با ۳ امین ماه سال ۱۳۹۵ وارد شده است.
کمپانی خودروسازی فرانسوی «رنو» در سال ۲۰۱۵ در ماه می فقط ۲۵۰۰ خودرو را به کشور ما فروخته بودند .
۱۹۵ درصد رشد برای فروش محصولات کمپانی «رنو» به ایران در اردیبهشت ۹۵ در مقایسه با مدت زمان مشابه اعلام شده است .
اطلاعات زیر در تاریخ۱۳۹۵/۳/۳۰اعلام شده است :
بر اساس این گزارش در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی که توافق هسته ای به اجرا گذاشته شده در مجموع ۲۵ هزار و ۴۷۴ دستگاه از محصولات «رنو» در ایران مونتاژ شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۵۲ درصدی داشته است.

در ۵ ماهه نخست سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۵ هزار و ۶۳۰ دستگاه از محصولات رنو در ایران تولید شده بود.

پیش از سال ۲۰۱۳ که تحریم ها علیه ایران وضع نشده بود این شرکت ماهانه به طور متوسط ۱۰ هزار دستگاه از محصولات خود را به بازار ایران عرضه می کرد که از سال ۲۰۱۳ و در پی وضع تحریم ها این رقم به حدود ۳ هزار دستگاه در ماه کاهش یافت.

فروش این شرکت فرانسوی به ایران از اواسط سال ۲۰۱۵ صعودی شده است. خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور مونتاژ می‌شود.

بر اساس این گزارش در مجموع ۱۲ماهه سال میلادی گذشته ۵۱هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات رنو به ایران صادر شده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۵۶درصدی داشته است. رنو در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۳هزار دستگاه محصول تولیدی خود را به ایران فروخته بود.

رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت.

منبع : رنو

  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی