دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

مراسمی جهت رونمایی به عمل آوردن از خودروی جدید شرکت «سایپا» به نام خودروی «کوییک» تدارک دیده شد که در طی این مراسم مذکور وزیر صنعت معدن و تجارت بیاناتی را اظهار کرد که قصد داریم در این مقاله به بررسی بیانات ایشان بپردازیم :

وی گفت که نخستین کمپانی خودروساز ایرانی شرکت «سایپا» است که به دنبال آن این شرکت دارای بنیه فنی خوب و قوی است .

بنابر گزارش ارائه شده توسط «سایپا» نیوز :

در طی مراسمی که با حضور داشتن مدیران صنعتی کشور و رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رونمایی کردن از خودروی تمام اتوماتیک «کوییک» محصول کمپانی «سایپا» برگزار شده بود وزیر صنعت معدن و تجارت جناب محمدرضا نعمت زاده اظهار داشت :

با تلاش های انجام شده در صنعت خودروسازی، محصولات جدید خودرویی در راه است و دو قرارداد جدید در فروردین ماه سال آینده به امضا خواهد رسید و این در حالی است که باید ٥٠ درصد از محصولات تولیدی صنعت خودرو با طراحی و برند داخلی عرضه شود.

نعمت زاده با بیان اینکه در گذشته مدیریت ضعیف و مشکلات مالی، سایپا را از مسیر خود خارج کرد، اظهار داشت: در سال های گذشته مشکلات مالی در سایپا از مسائل فنی پیشی گرفته بود و با توجه به این مسائل یک مدیر مالی برای سایپا انتخاب شد و عملکرد فعلی سایپا نشان می دهد که این انتخاب صحیح بوده است.

وی افزود: از سال ٨٩ تا به امروز، این شرکت سودده نبوده و خوشبختانه تا پایان سال به سوددهی خواهد رسید.

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: سیاست وزارت صنعت تولید ٣ میلیون خودرو در کشور است که نیمی از آن به صورت مشارکت با برندهای مطرح جهانی و مابقی با طراحی و برند داخلی تولید و عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به دو قراردادمنعقد شده توسط سایپا و ایران خودرو گفت: دو قرارداد دیگر در فروردین ماه  سال آینده به امضا خواهد رسید و این در حالی است که در بخش قطعه سازی نیز تلاش های بسیاری شده اما باید حجم سرمایه گذاری افزایش یابد.

نعمت زاده خاطرنشان کرد: صنعت خودروسازی ١٨ درصد از تولید ناخالص صنعت را برعهده دارد و در سال جاری این صنعت رشد ٤٠ درصدی را تجربه کرده است و خوشبختانه سایپا در زمینه تولید از سایر رقبا پیشی گرفته و بیش از 50 درصد رشد تولید را داشته است.

منبع : سایپا 

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی