دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

کلاس خودروی «MVM X33 NEW» نسبت به مدل قبلی بالاتر قرار گرفته است این خودرو در واقع با تغییرات زیادی که به خود دیده بود در کلاس بالاتری قرار گرفت .

در حقیقت خودروی «NEW X33» فیس لیفتی از اتومبیل «ام وی ام ایکس 33» است .

شرکتی که کار عرضه این خودرو در ایران را برعهده دارد کمپانی «مدیران خودرو» است .

با مشاهده نمودن این خودروی فیس لیفت درمیابیم که تغییرات عمده در بخش جلویی اتومبیل بوده است .

در قسمت جلویی خودرو که بیشترین تغییر را تجربه کرده است از چراغ های جدید که دارای طراحی جدید است بهره گرفته شده است .

چراغ‌های به عقب کشیده شده به‌خوبی در نمای جلو و سپر جفت و جور شده است.

سیستم LED روشنایی در روز به زیبایی آن افزوده است. همچنین در شب نمای تهاجمی به X33 جدید می‌بخشد. در طراحی قسمت جلو تمامی تمرکز برروی آرم MVM در مرکز جلو پنجره بوده است. فرم منحنی که روی جلو پنجره لوگوی MVMMM را در برگرفته است و آن‌را در کانون توجه قرار می‌دهد. خطوط روی درب موتور که کاملا از نو طراحی شده‌اند، همگی به این لوگو منتهی می‌شوند و تاکید بیشتری روی آن ایجاد می‌کنند.

طرح سپر جلو ترکیبی از حجم منحنی و عضلانی با برش‌های تیز بر روی آن است که به زیباتر شدن نمای جلو کمک شایانی کرده است. کلیه این تغییرات باعث شده است که نمای جلو X33 جدید نسبت به مدل قبلی کاملا متحول شده است.

در نمای جانبی، رینگ‌های جدید بهمراه زه‌های پهن جانبی هیجان بیشتری به آن داده است و سادگی و یکنواختی مدل قبلی را از بین برده است.

در نمای عقب، چراغ‌های عقب جدید مجهز به لامپ‌های LED بهمراه سپر کاملا جدید عقب و طراحی مجدد محفظه زاپاس از مهم‌ترین تغییرات است.

اما در داخل کابین، فضای درونی به کلی متحول شده است. همچنین داشبورد داخلی جدید فضای کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده است.

برخلاف داشبورد مدل قبلی، در طرح جدید ترکیب رنگی کرم، طوسی یا تمام مشکی بهمراه طرح آلومنیوم در اطراف کنسول در گرداگرد کنسول میانی باعث شده که داشبورد مدل جدید شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

طرح تودری‌های جدید نیز کاملا مدرن و پیرو متدهای روز طراحی شده است. غربیلک فرمان بهمراه کنترل‌های سیستم صوتی، کروز و … بروی آن سبب هر چه بهتر شدن ارگونوی کابین گردیده است.

منبع : ام وی ام 

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی