دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

طراحان خودروی «لیفان X50» کار طراحی این خودرو را بسیار زیبا و دلنشین انجام داده اند .

با دیدن خودروی «لیفان X50» به یاد طراحی خودروهای اپل استرا و آلفا رومئو جولیتا می افتیم .

در نخستین ملاقاتی که هر کس با این خودرو که محصول شرکت خودروساز چینی «لیفان» است خواهد داشت کمتر اتفاق می افتد که به درستی حدس بزند چه قیمتی دارد .

دانستن قیمت بسیار مناسب «لیفان X50» خیلی ها را تشویق به خریدن آن می کند .

خودروی «لیفان X50» را برای زندگی شهری مناسب دانسته اند و آن را جزو خودروهای کراس اوور کوچک به شمار می آورند

نمای خارجی:

جذابیت ظاهری و قیمت نکاتی است که خودروسازان چینی در جهان به واسطه آن موفق به کسب موفقیت های فراوان شده اند.

اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از نوع شاسی بلند یا SUV را ارائه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.

طرح چراغ های جلو و عقب لیفان X50 کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.در حالی که چراغ عقب شکل و شمایلی افقی مانند مدل جولیتا از شرکت آلفارومئو دارند، در نمای جلو شاهد فرمی متفاوت هستیم که شبیه به چراغ های نسل قبلی اپل استرا به چشم می آیند.

به هر حال آنچه در نهایت مورد توجه قرار میگیرد تلفیق زیبایی است که بر چهره لیفانX50  نشسته است. در نمای جلو چراغهای بادامی در تلفیق با نوار LED نمایی مدرن به لیفان X50 بخشیده اند . جلوپنجره کوچک یادآور هاچبک های شهری ایتالیایی است و تمام این نکات از شرکت طراح ایتالیایی همراه لیفان در خلق لیفان X50 نشات میگیرد. در نمای جلو لیفان X50 یکی از جذابترین آپشن هایی که در نگاه نخست جلب توجه میکند ، نوارهای افقی LED روشنایی در روز اطراف سپر خودرو است که در خودروهای زیر 60 میلیون تومان ایران کمتر به چشم میخورد و در زیبایی ظاهری این خودرو تاثیر بسزایی دارد.

خودروهای شاسی بلند یا SUV در چند سال اخیر به شکل بی سابقه ای مورد توجه قرار گرفته اند و اکثر خودروسازان نیز سعی دارند تا مدل هایی از این سری محصولات را ارائه دهند و یا حداقل نمونه های شهری خود را با ظاهری شبیه به خودروهای SUV به بازار بفرستند تا خریداران بتوانند حتی در رفت و آمد شهری و جاده ای که با خودروهای متداول نیز ممکن است،از این نمونه های شبه SUV یا اصطلاحا کراس اوور استفاده کنند.

لیفان X50 با چنین فلسفه ای شکل گرفته است و یکی از کوچکترین کراس اور های موجود در بازار کشورمان است که از نظر ابعادی می تواند در نقش یک هاچ بک درون شهری نیز ظاهر شود،اما مهمترین مزیت این مدل نسبت به هاچ بک ها و سایر انواع وسایل نقلیه، فاصله و ارتفاع قابل توجه و 20 سانتی متری کف خودرو با سطح زمین است که می تواند تا حدی نگرانی از مواجه با انواع ناهمواری، دست انداز و سرعت گیرها را کاهش دهد.از طرف دیگر ارتفاع بیشتر زمینه افزایش تسلط به مسیر و خودروهای اطراف را در زمان رانندگی نیز به همراه دارد و این ویژگی می تواند در راستای افزایش ایمنی در رانندگی هم موثر باشد.

منبع : لیفان 

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی