دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

تداوم تولید اتومبیل های «پراید» و «پژو ۴۰۵» تا زمانی که مردم خواهانشان هستند و علاوه بر آن تا زمانی  که هیچ جانشینی برای آن ها پیدا نشده است کماکان باقی خواهد ماند .

عبارت بالا جمله ای می باشد که معاون توسعه مدیریت منابع وامور استان های وزرات صنعت معدن و تجارت بیان داشته است .

بنابر گزارش ارائه شده توسط فارس :

نظر و دیدگاه آقای محمدرضا فیاض این است که جهت ساخت و تولید یک خودرو دو موضوع وجود دارد که اساس و اصل آن تولید را می سازد. آن دو اصل بیان شده عبارت اند از : کشش بازار و استاندارد .

آقای محمدرضا فیاض این دیدگاهشان را در خصوص متوقف نمودن خطوط تولید «پژو ۴۰۵» و «پراید» و در نشست خبری که با موضوع افتتاح برنامه ها و طرح های دهه مبارک فجر تشکیل گردیده بود اظهار نمود .

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: پژو ۴۰۵  استانداردهای فعلی خودروی ایرانی را دارد و بازار هم نسبت به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهد و تا زمانی که خودروی با این کلاس جایگزین نشده، نباید مردم را از آن محروم کرد.
وی تصریح کرد: بنابراین به محض اینکه دو خودرو با استانداردهای مناسب جایگزین پراید و پژو ۴۰۵۵ شود،  ما آن را جایگزین می‌کنیم.

فیاض گفت: بنابراین تولید دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ ادامه می‌یابد.

وی گفت: در حال حاضر خودروی ۴۰۵ و پراید در نوبت درخواست خرید مردم است و مردم علاقه‌مند به استفاده از آن هستند، اما ما قطعاً باید تلاش کنیم خودروی خوب به جای آنها تولید و به بازار بیاید، ولی نمی‌توانیم به مردم بگوییم از آن استفاده نکنند.

منبع : پژو 405

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی