دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

جهش قیمت پراید

در میان خودروهای تولید داخل اتومبیل «پراید» یک خودروی محبوب به شمار می آید چراکه «پراید» هم قیمت پایینی دارد و هم مصرف سوخت کمی دارد از این رو است که تقاضا برای این خودرو بالا می باشد .

«پراید» از ابتدای ورودش به بازارها با استقبال مردم روبه رو بود اما این موضوع زمانی به اوج خود رسید که تولید خودروی «پیکان» متوقف شد .

خودروی «پیکان» در سال ۸۴ بود که از چرخه تولید خودرو خارج گشت از آن تاریخ به بعد هیچ یک از جانشین های این خودرو نتوانستند با خودروی کره ای «پراید» رقابت کنند .

خودرویی که به قول اهالی بازار هر وقت اراده کنید مشتری برایش فراهم است و گویی پول نقد با خود همراه دارید.

به گزارش نامه نیوز، قیمت این خودرو که از آغاز ورود آن یعنی سال ۷۲ تا سال ۹۰ در بازه ای بین ۵ تا ۸ میلیون تومان رشد کرده بود، از اواسط سال ۹۱ به یکباره ساز جهش قیمت کوک کرد و با افزایش ۱۰ میلیون تومانی خود، سوالی را در ذهن رئیس جمهور وقت برانگیخت مبنی بر اینکه: «پراید» کیلویی چند؟

این خودروی کره ای که حالا دیگر خود را یکی از اعضای خانواده صنعت این کشور می‌داند در سال ۹۲ تقریبا روزهای آرام و با ثباتی را طی می کرد . حالا اما این خودرو که هیچگاه فکرش را هم نمی کرد روزی وانت شود باز هم شگفتی سازی کرده و در بازار خودرو قیمت خود را در ردیف خودروهای بالای ۲۰ میلیون تومان قرار داده تا دیگر کسانی که شاید روزی به علت درآمد متوسط یا ضعیفشان چشمی به سوی این خودرو داشتند و تحقق آرزوی خودرو دار شدنشان را در گرو نظر لطف پراید می‌دیدند، از این خودرو هم نا امید شوند.

در جدول زیر نگاهی به قیمت پراید های کارکرده می اندازیم .

سال تولید قیمت ویژگی
۷۴ ۶۴۰۰۰۰۰  
۷۶ ۶۵۰۰۰۰۰  
۸۰ ۷۵۰۰۰۰۰ صبا
۸۸ ۱۲۵۰۰۰۰۰ صبا
۸۸ ۱۳۶۰۰۰۰۰ ۱۳۲
۹۰ ۱۴۲۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SX – سفید
۹۰ ۱۵۱۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SL – سفید
۹۰ ۱۵۳۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SL – مشکی
۹۰ ۱۶۰۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SX – سفید
۹۰ ۱۶۰۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SL – نوک مدادی
۹۰ ۱۶۲۰۰۰۰۰ ۱۳۲ SL
۹۱ ۱۷۰۰۰۰۰۰ ۱۳۲ SX  – نوک مدادی
۹۲ ۱۸۵۰۰۰۰۰ ۱۳۱ LE – سفید
۹۲ ۱۸۹۰۰۰۰۰ ۱۳۱ SE – سفید
۹۲ ۲۱۸۰۰۰۰۰ ۱۳۲ SE – سیستم صوتی- دوربین سنسور عقب
۹۲ ۲۲۵۰۰۰۰۰ ۱۳۱ TL – دوگانه سوز
منبع : پراید
  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی