دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

خودروی «آریو» که محصول شرکت «زوتی»چین می باشد در کشور ما به وسیله کمپانی «سایپا» مونتاژ و عرضه می گردد .

اتومبیل «آریو» زمانی در داخل کمپانی «سایپا» به مونتاژ رسید که تمام خودروسازان داخلی کشورمان به سمت خودروهای چینی تمایل پیدا کرده بودند .

در واقع دلیل تمایل خودروسازان داخلی ما به خودروهای چینی وجود تحریم در کشورمان بوده است.

بگذریم سعی نداریم به سراغ وضعیت خودروسازی کشورمان برویم، می‌خواهیم دلایلی را بررسی کنیم که شاید بتواند «S300» را در سبد خرید شما قرار دهد.

۱- طراحی ظاهری زیبا

همه ما قبول داریم که تویوتا یک کمپانی فوق‌العاده در تولید خودرو است، ولی اگر شما بخواهید با وضعیت کنونی کشورمان یک خودروی تویوتا حتی مدل ۲۰۰۵ و یا ۲۰۰۶ هم بخرید باید بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید، تا خودرویی را بخرید که چندین سال از زمان تولید آن گذشته است. شما با خرید S300 می‌توانید یک کپی دقیق از TOYOTA ALLION 2007 را سوار شوید. بنابراین شما با حدود ۵۰ میلیون تومان می‌توانید سوار یک خودرو با شکل ظاهری تویوتا شوید. چهره ظاهری آریو یا همان s300 بسیار یک‌دست و هماهنگ طراحی شده، و طرز قرار گیری و طراحی چراغ‌ها در کنار جلوپنجره زیبا یک خودرو شیک را پدید آورده است. البته شاید طراحی این خودرو از نظر شما کمی قدیمی باشد ولی در شرایط کنونی کشور از لحاظ ظاهری، آریو یک امتیاز مثبت خواهد گرفت.

۲- طراحی داخلی قابل قبول

شما با مبلغی که پرداخت می‌کنید طبیعتا انتظار ندارید با یک کابین لوکس روبرو شوید، ولی به جرات می‌توان گفت آریو یکی از بهترین طراحی‌های داخلی را در رنج قیمتی ۵۰ میلیون تومان دارد. در داخل کابین آریو همه چیز به خوبی با هم چفت شده‌اند و کیفیت مونتاژ خوبی دارند. داشبورد نه خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت، تریم چوبی با فرمانی که در سمت چپ قرار گرفته در کنار دکمه‌های کنترل کننده یک فضای خوب را ایجاد کرده‌اند.

۳- کابین جادار

یکی دیگر از دلایلی که شما را تشویق خواهد کرد به سراغ این سدان چینی بروید، احتمالا ابعاد داخلی کابین آن است. چرا که شما اگر یک خانواده ۴ نفره را داشته باشید به راحتی میتوانید در داخل این خودرو مستقر شده و به مسافرت‌های درون شهری یا برون شهری خود بپردازید.

منبع : سایپا 

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی