دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

بررسی طراحی داخلی خودروی مگان ۲۰۱۷ :

در درون خودروی «مگان» ۲۰۱۷ جدید ما با یک طراحی مدرن و زیبا روبه رو خواهیم شد که علاوه بر داشتن زیبایی همواره دارای کیفیت ساخت هم می باشد .

یک موضوع دیگر که در خودروی «مگان» ۲۰۱۷ جدید به خوبی واضح است این می باشد که صدا به درون کابین خودرو خیلی کم وارد میشود .

در خودروی «مگان» ۲۰۱۷ جدید حتی افرادی که قدی بلند دارند می توانند به راحتی در صندلی عقب بنشینند بی آنکه اذیت شوند چراکه در این خودرو صندلی های عقب دارای زاویه ۲۷ درجه می باشند .

برای سرنشینان جلو و عقب در «رنو مگان» ۲۰۱۷ ،جای شانه به ترتیب ۱.۴۴۱، ۱.۳۷۷ متر و جای آرنج به ترتیب ۱.۴۲۹ و ۱.۴۱۳ تعبیه شده است.

فضای ۲۱۶ میلی‌متر برای پاهای سرنشینان عقب که ۳۷ میلی‌متر بیشتر از مدل ۵ درب است.

اگر قبلاً در داخل کابین رنو تالیسمان  نشسته باشید ، با فضای کابین  Megan جدید احساس غریبی نخواهید کرد. در طراحی داخلیرنو مگان ۲۰۱۷  از سبک های بهره گیری شده در تلیسمان استفاده شده است ؛ یک مانیتور بزرگ ۸٫۷ اینچی در وسط داشبورد خودنمایی می کند که مغز متفکر مگان است که به شما این امکان را می دهد تا شرایط حاکم بر خودرو را مدیریت کنید.

نورپردازی ماهرانه LED داخلی ، صندلی هایی اسپرت مانند از جنس چرم مشکی یا پارچه سیاه رنگ با راه راه نقره ای که کیفیت مطلوبی دارند ، داشبورد کشیده شده و مسطح  از ویژگی های طراحی داخلی رنو مگان ۲۰۱۷ است.

طراحی ظاهری رنو مگان ۲۰۱۷ :

اگر تاکنون جدید ترین نسل محصولات رنو همچون تالیسمان و کولیوس را دیده باشید ، حتماً به شباهت کامل میان این دو با رنومگان جدید پی خواهید برد.

رنو در طراحی های جدید خود به سبک جدیدی دست پیدا کرده و سعی می کند استایل خاصی را در همه های خودرو هایش پیاده سازی کند. رنو مگان ۲۰۱۷ ، زیبا و با وقار دارای ابعاد به طول ۴.۶۳، پهنای ۱.۸۱ و ارتفاع ۱.۴۴ متر طراحی شده‌است.

طراحی خارجی سدان رنو مگان ۲۰۱۷ تقریبا همانند مگان هاچ‌بک ۵۵ درب است. برای مثال چراغ‌های جلویی شکل C کشیده با  LED‌های دارای نور ۳ بعدی و چراغ‌های عقبی LED که مجهز به تکنولوژی نور ۳۳ بعدی قرمز رنگ با پهنای کم حتی روی درب صندوق عقب کار گذاشته شده؛ رینگ‌های ۱۸ اینچی ۵ پر خودرو را اسپرت‌تر و طول ۳۰ سانتی‌متر بیشتر از مدل هاچ‌بک فضای مناسبی را برای صندوق ماشین در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

منبع : رنو

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی