دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰
بعد از آنکه اتومبیل های «سمند» و «سورن» و «رانا »به وسیله شرکت خودروسازی «ایران خودرو» به تولید رسیدند و با موفقیت هم مواجه گشتند این کمپانی تصمیم گرفت تا یک خودروی لوکس به نام «دنا» را تولید نماید .
تولید خودروی «دنا » نشان دهنده داشتن توانایی و خودباوری متخصصان شرکت «ایران خودرو »در طراحی و تولید خودرویی جدید و مدرن  می باشد.
خودروی «دنا» قادر می باشد که انتظارات مردم از خودرویی جدید را به خوبی پاسخ گو باشد .

بنا بر گزارش ارائه شده توسط دنیای خودرو :

به اطلاع میرساند، اکنون که در آستانه تولید انبوه و تحویل اولین سری از خودروی «دنا» به مشتریان قرار گرفته ایم شایسته است تا بمنظور آشنا سازی و ایجاد ذھنیت مثبت در مشتریان با ویژگی ھا و تجھیزات این خودرو بیشتر آشنا شده و تلاش شود تا به نحو مطلوبی اقدامات و زحمات صورت گرفته برای توسعه و تولید این محصول جدید به مشتریان معرفی شود.

به پیوست مشخصات فنی و تجھیزاتی خودروی دنا ارسال می گردد. شایسته است نمایندگان محترم به نحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند.

گروه صنعتی ایران خودرو پس از عرضه موفق خودروهای ملی سمند، سورن و رانا، اقدام به تولیـد خـودرویی لوکس با نام «دنا» نموده است. «دنا»، نشانگر خلاقیـت، توانـایی و خودبـاوری متخصصـان ایـران خـودرو در طراحی خودرویی به روز و مدرن برای پاسخ به انتظارات نو و سلایق متنوع ایرانیان است.

تفاوت ها و ویژگی های خاص این خودرو به شرح ذیل بوده و در ادامه جدول کامل مشخصات این خودرو آمـده است.

· سیستم مالتی مدیا تصویری با امکان پخش فرمتهای مختلف صوتی و تصویری
· قابلیت استفاده از سیستم رهیاب (GPS)
· کروز کنترل
· صندلی های جدید راننده و سرنشین جلو برقی
· دکمه های کنترل روی فرمان(کنترل سیستم صوتی، پاسخگویی به تلفن همراه و کروز کنترل)
· هندزفری تلفن همراه
· تهویه اتوماتیک
· آینه های جانبی برقی راهنمادار و تاشونده اتوماتیک
· شیشه های سولار
· ایزوفیکس (نصب صندلی کودک)

این خودرو آمیزهای از فناوری پیشرفته، طراحی مدرن و ایمنی بالا که به همراه امکانات و تجهیزات پیشرفته خود، رفاه و آرامش را برای مشتریان خویش به ارمغان می آورد.

پشت فرمان خودرو «دنا» حس بی نظیری از پویایی، صلابت، و ممتاز بودن را تجربه میکنید و این خودرو درک شما را از راحتی، لذت و امنیت تغییر خواهد داد.

توضیحات:
برنامه تولید رنگ های نقره ای ، مشکی و خاکستری غالبا با تریم تک رنـگ (مشـکی) و رنگهـای آبـی رویـال ، آبـی کبـود و قهوهای روشن غالبا با تریم دو رنگ (بژ و مشکی) تولید شده است. همچنین تولید رنگ سفید با هر دو نوع تریم (تک رنـگ و دو رنگ) انجام پذیرفته است.

هشداردهنده ها شامل: باز بودن درها و در موتور و صندوق عقب، کم شدن بنزین، روشن ماندن چراغ هـا، کـم شـدن فشـار روغـن موتور، پایین بودن سطح روغن ترمز، سوختن یکی از چراغ های خودرو، خرابی دینام و بالا بودن دمای موتور و …

منبع : ایران خودرو 

  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی