دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

تیبا در اوکراین

بنا بر گزارش ارائه شده توسط عصر خودرو :

خودروهای تیبا و همچنین سایپا 111 در سال پیش در یکی از نمایشگاه های اتومبیل اوکراین (SIA) به نمایش گذاشته شدند .

خودروی تیبا از اوایل سال جاری در پی طی نمودن استاندارد یورو 4 بود تا قادر باشد به بازار های اوکراین وارد گردد .

طبق گفته شرکت سایپا مردمان اوکراین در نمایشگاه SIA از خودروی تیبا بسیار استقبال کردند و به همین جهت نخستین محموله این اتومبیل به کشور اوکراین فرستاده شد .

در سال های پیش کمپانی سایپا توانسته بود در شهرهای کیف و خارکف و دونتسک و ماریوپل نمایندگی هایش را افتتاح نماید و علاوه بر نمایندگی ها خدمات پس از فروش را هم در هر شهر افتتاح کرده بود .

در فاز جدید گسترش بازار های صادراتی بزرگترین صادر‌کننده خودرو ایران شهر‌های سواستوپل و پولتاوا نیز به جمع مقاصد فروش سایپا در اوکراین پیوستند و این شرکت امیدوار است با گسترش فعالیت‌هایش در اوکراین بتواند با تیبا روز‌های خوبی را پیش رو داشته باشد .

در میان کشور‌های CIS اوکراین به عنوان دومین بازار بزرگ خودرو پس از روسیه شناخته می‌شود اما تنوع خودرو‌های این کشور بیش‌تر به خودرو‌های روسی کمپانی لادا محدود می‌شوند و خودروسازن بزرگی همچون شورولت و کیا که سایپا از آن‌ها به عنوان اصلی‌ترین رقبایشان نام برده‌اند نتوانسته‌اند در این بازار به جایگاه خوبی دست پیدا کنند .

همچنین وسایل نقلیه عمومی گسترده در شهر‌های بزرگ اوکراین و سهولت در رفت و آمد یکی دیگر از دلایلی است که تمایل مردم اوکراین را نسبت به خرید خودرو کاهش می‌دهد .

تیبا با قیمت پایه 6999 دلار در اوکراین

بر اساس اعلام پایگاه خبری Newsru.ua اوکراین ، مدل کلاسیک یا پایه تیبا 6999 دلار و نسخه Comfort این خودرو نیز 7499 دلار قیمت‌گذاری شده است .

یکی از مواردی که در متن این خبر بیش از دیگر مشخصات تیبا توجه رسانه‌های اوکراین را به خود جلب کرده مصرف سوخت 5.1 لیتری جاده و 7.1 لیتری شهر این خودرو است .

همچنین وجود امکاناتی همچون کیسه‌های هوا برای سرنشینان جلو ، ترمز ABS ، شیشه بالابر‌های برقی در جلو و فرمان هیدرولیک نیز موجب خشنودی خبرگزاری‌های اوکراین شده و با طراوت خاصی از عرضه این آپشن‌ها روی تیبا صحبت می‌کنند .

این خبرگزاری همچنین افزوده است که در حال حاضر تیبا تنها در دو شهر خارکف و کیف به بازار عرضه می‌شود اما به زودی در شبکه‌های دیگر فروش سایپا نیز عرضه خواهد شد .

این خبرگزاری همچنین در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که هم‌اکنون کیا ریو ، هیوندای اکسنت و فولکس‌واگن پولو حکمرانان بازار در کلاس تیبا هستند و سیتروئن نیز قصد دارد مدل جدید  Elyséeرا به زودی در این کشور عرضه کند .

منبع : تیبا 

 

  • ۹۵/۰۸/۲۹
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی