دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

متاسفانه این حقیقت وجود دارد که در بازار ایران تنوع بسیار کم می باشد یا به عبارت دیگر بازار ایران بازاری بسته می باشد و هیچ رونقی در آن مشاهده نمی شود .

ما در ایران شاهد این می باشیم که گاهی در برخی از سگمنت ها تقاضا بسیار زیاد می باشد اما در مقابل عرضه ای به آن صورت مشاهده نمی گردد .

حال در این راستا یک نوع خودرویی که از سوی جوانان بسیار مورد استقبال می باشد و جوانان خواهان آن می باشند آن هم در سطح وسیع خودروهای کوپه اسپرت شهری می باشد .

از آنجایی که جوانان در ایران دارای بخش اعظمی از جمعیت کل کشور هستند پس نیاز به این سبک خودروها خیلی نیاز می باشد .

 

در این سگمنت خودروهای آلمانی زیادی مانند بی ام و سری ۳ کوپه و یا پورشه باکستر وجود دارد ولی قیمت آن ها سر به فلک
می‌کشد و هر کسی توان پرداخت آن‌ها را ندارد و هیوندای جنسیس کوپه و تویوتا GT86 نیز با وجود چهره زیبا و قابلیت‌های مناسب کمی گران به نظر می‌رسند و برای بسیاری دور از دسترس هستند.

اما از این طرف کیا این موضوع را به خوبی درک کرده و کوپه‌ای را به بازار عرضه کرده که از نظر طراحی و زیبایی همانند اکثر محصولات خود جذاب و گیرا است و از نظر قیمتی “بسیار” ارزان‌تر از تمامی رقیبان خود می باشد.
کیا سراتو کوپ (Koup) که بعضی آن را کوپه صدا می‌کنند، راه‌گشای جوانان خودرو دوستی است که دیگر از سدان‌های پر زرق و
برق بازار خسته شده‌اند و می‌خواهند یک دو درب جذاب و اسپرتی داشته باشند تا نه تنها به عنوان یک خودروی شهری کارهای روزمره خود را با آن انجام دهند، بلکه بتوانند از آن به عنوان یک دو درب ارزان (البته ارزان‌ترین بین رقیبان) لذت ببرند.

کیا سراتو کوپ برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک نمونه مفهومی و با موتور ۲ لیتری توربو رونمایی شد و اولین نسل از آن، همین نسلی که قصد داریم به آزمایش آن بپردازیم، پلتفرم مشترکی با هیوندای الانترا دارد. کیا سراتو در بازارهای اروپایی عرضه نمی شود و در بعضی از بازارها فورته (Forte) و در بعضی دیگر از بازارها مانند سنگاپور و یا کلمبیا آن را سراتو فورته صدا می کنند اما در بازار ما بیشتر به سراتو کوپه معروف است.
اگر به بازار آزاد بروید متوجه می شوید که نسل جدید کیا سراتو کوپ نیز در مدل های ۲۰۱۴ به بازار آمده است اما با توجه به عرضه چند ساله نسل کنونی و قیمت مناسب و محبوبیت آن بین جوانان، احتمالاً این خودرو در لیست خرید بسیاری قرار دارد و به همین جهت تصمیم گرفتیم تا ملاقاتی با این خودرو داشته باشیم و ارزان ترین کوپه بازار را بررسی کنیم.

منبع : سراتو کیا 

  • ۹۵/۰۸/۲۷
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی