دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

قیمت اتوموبیل هیوندا سوناتا ۲۰۱۶ :

نقطه شروع قیمت خودروی سوناتا هیبرید لیمیتد از مبلغ ۳۰۹۲۵ دلار می باشد .

آپشن های هیوندا سوناتا هیبرید لیمیتد به قرار زیر می باشد :

  1. دارای رینگ های ۱۷ اینچی می باشد
  2. چراغ های جلوی زنون HID هستند
  3. قابلیت شناسایی نقاط کور با هشدار برخورد از ناحیه عقب را دارد
  4. صندلی های جلویی دارای تهویه می باشند
  5. صندلی های هم جلویی و هم عقبی دارای سیستم گرم شونده می باشند
  6. تودوزی ها چرمی می باشد
  7. آفتاب گیرهای درستی شیشه عقب
  8. دریچه های هوای عقب نصب شده روی کف کنسول
  9.  رکاب های در پرمیوم
  10. شیشه سرنشین جلو با عملکرد بالا و پایین خودکار و …

قیمت مدل لیمیتد Ultimate Package این خودرو ۴۵۰۰ دلار گران تر شده و دارای هشدار تغییر مسیر، هشدار برخورد از جلو، کمک نور بالای خودکار، سنسورهای پارک عقب، سانروف پانورامیک، قاب شیشه های بسیار براق، کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک الکترونیکی، روشنایی داخلی LED، سیستم صوتی پرمیومی اینفینیتی، سیستم ناوبری ۸ اینچی، تکنولوژی رادیوی HD و SiriusXM Travel Link با مدت اعتبار ۹۰ روز است.

امروزه نرخ سوخت در انواع وسایل نقلیه­ ی برقی پایین است. گاز ارزان قیمت برای استفاده در شاسی بلندها و کراس اوورها مشتری زیادی دارد در حالی که با وجود کارآمدتر بودن سوخت هیبریدی و پلاگین کم­تر از این سوخت استفاده می­شود. این محیط مناسبی برای ورود این دو مدل هیبریدی نیست.قیمت­ها در حال بالا رفتن هستند. این گفته­ ی مایکل اوبراین معاون رئیس جمهور است که در طرح­ها و برنامه­ های هیوندا شرکت دارد. هیچ اقتصاددانی چیزی غیر از این امر را نشان نخواهد داد و این تنها یک مورد از آن است.البته هیوندا تابستان امسال دو مدل جدید سوناتای خود (هیبریدی و پلاگین هیبرید) را به بازار وارد خواهد کرد.

 

هیوندای سوناتا هیبریدی که برای سال ۲۰۱۶ به روز شده دارای موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر متصل به یک موتور الکتریکی ۳۸ کیلوواتی و قدرت کلی ۱۹۳ اسب بخار است.علیرغم تغییرات و اصلاحات اعمال شده برای این خودرو قیمت آن مشابه مدل ۲۰۱۵ باقی مانده است. نیرومحرکه هیبریدی این خودرو به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است و این مدل به صورت استاندارد با رینگ های ۱۶ اینچی، چراغ های عقب LED، آینه های کناری گرم شونده، شیشه کنترل نور خورشید و روکش های پارچه ای ارائه می شود.

 

 

انواع مدل هیوندا سوناتا هیبرید مدل ۲۰۱۶

دو کلاس سوناتای هیبریدی تمامی امکانات و ویژگی­های سرگرم کننده­ ی خود را طی چند سال گذشته ارتقاء داده است. در حال حاضر هریک از آن­ها بیش از ۱۷ لیتر در صد کیلومتر به صورت ترکیبی صرفه­ جویی دارند به همین علت، هیوندا کاملاً روشن است که در اولویت لیست خرید قرار گیرد.

 

مشخصات فنی و موتوری هیوندا سوناتا هیبرید مدل ۲۰۱۶

ترکیب قبلی ۴/۲ لیتری “تتا II” چهار سیلندر برای یک “Nu” ۲ لیتری با تزریق مستقیم سوخت زوج، با اندازه­ای کوچک، سبک و حداکثر قدرت با توان ۳۸ کیلو واتی موتور الکتریکی می­باشد. اما مانند مدل هیبریدی قدیمی، به جای CVT، تمام کارهای آن از طریق سیستم انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک اجرا می شود و این خبر خوبی است. گذشته از سوبارو WRX، یک گیربکس CVT داریم که عملکردی به خوبی یک گیربکس اتوماتیک واقعی ندارد.

منبع : سوناتا هیوندا

  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی