دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

  • ۰
  • ۰

در دی ماه سال 1382 زلزله ای در شهرستان بم به وقوع پیوست که به دنبال این حادثه کودکانی بی سرپرست بر جای ماندند

در این راستا کمپانی سایپا با توجه به سیاست هایی که در پیش دارد و همچنین اهداف انسانی که این شرکت در پیش گرفته است برای کمک به مردمان آسیب دیده این شهرستان کارهایی را انجام داد که از جمله آن کمک نمودن به امور خیریه و همچنین ساختن یک مجتمع برای نگهداری از کودکان بی سرپرست بم می باشد که با هماهنگی کمپانی سپهر بم صورت گرفته است .

این پروژه با سرمایه ای در حدود 3000 میلیون ریال در زمینی با زیربنای حدود 900 متر در منطقه بم قدیم اجرا شد . مجتمع ساختمانی نگهداری کودکان بی سرپرست بم شامل دو ساختمان دو طبقه مجزا می باشد که در شمال و جنوب زمین واقع است

مابین دو ساختمان ، حیاطی روباز می باشد . دو ساختمان مذکور با کریدوری به عرض 2 متر و به طول 5/13 متر به یکدیگر منتقل می شوند . همچنین در شمال زمین (شمال ساختمان شمالی) حیاطی نواری به عرض 2 متر و طول 22 متر نیز طراحی شده است .

لازم به ذکر است پروژه مذکور در اواخر سال 85 خاتمه یافته و به موسسه سپهر بم تحویل شده است .

مسئولیت های اجتماعی :

باتوجه به نقش اساسی و مهم سهامداران و ذی نفعان در یک بنگاه اقتصادی، گروه سایپا نیز به این مهم توجه خاصی نشان داده و برآن است تا مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال تمامی ذی نفعان در 4 گروه، جامعه، مشتریان، دولت و سهامداران به نحو احسن ایفا نماید. برای گروه جامعه سه آیتم حفظ محیط زیست،کاهش آلایندگی و مدیریت بهینه سوخت خودروها مد نظرقرار گرفته شده است. برای گروه مشتریان نیز تولید محصول با کیفیت و ایمن، خدمات پس از فروش با کیفیت، قیمت مناسب و تنوع محصول مد نظر می باشد. در گروه دولت نیز نگاه ارتقاء محصولات در راستای انطباق با استانداردهای 55 گانه دنبال می شوند و در گروه سهامداران نیز با نگاه انتفاعی به هزینه کمتر و سود بیشتر دقت می گردد.

منبع : سایپا 

  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • modir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی